Gwiezdny Ethereal – rozgwieżdżone niebo, noc i nieodparte skojarzenia ze stylem wieczorowym. Jest to Ethereal mocno Yin. Noc jest symbolem pierwiastka żeńskiego, nie ma tu więc miejsca na jakiekolwiek wpływy jasnego i dziennego Yang.
Najważniejsze kolory Gwiezdnego Ethereala to: granat, ciemny niebieski, czerń, ciemna zieleń, ciemna czerwień, bordo, burgund. Wyrazista czerwień pojawia się jako barwa dodatkowa, o ironio drugoplanowa. Jej obecność to nawiązanie do czerwonego dywanu i kreacji gwiazd, które chcąc zwrócić na siebie uwagę, chętnie stawiają na czerwień. Kolor ten kojarzy się też z okresem bożonarodzeniowym, czyli porą najbardziej związaną z Gwiezdnym Etherealem.
Jednak gwiezdny styl to nie tylko wieczorowe kreacje. By podkreślić ten Ethereal, wystarczy stosować wyżej wymienione kolory (tu już poza wyrazistą czerwienią), dodać odrobinę koronki, połyskującej nitki, założyć choćby drobną gwiezdną biżuterię. Ważne jest, by cała stylizacja opierała się o gwiezdne barwy i nie nosiła śladów zbytniego luzu, czy nonszalancji. Prosty przykład na casualowy gwiezdny outfit to połączenie granatowego basic topu (z większym półokrągłym dekoltem) i czarnych dżinsów. Do tego dobieramy czarne buty i torebkę. Może to być nawet listonoszka, byle była w miarę elegancka. Top może mieć dekolt obszyty wąską koronką. Do całości warto dodać odrobinę połysku pod postacią biżuterii i mamy gwiezdną stylizację na co dzień. Top może też być ciemnozielony lub ciemnoczerwony/bordowy. Buty nie mogą mieć męskich linii, ale nie muszą to być eleganckie czółenka. Wystarczą baleriny lub zwykłe, delikatniejsze botki. Do całości można dobrać czarny płaszcz o kobiecym fasonie lub zwykłą skórzaną kurtkę o delikatnym kroju, bez klap, patek, czy nitów. Taką stylizację warto podkreślić kroplą perfum uznawanych za wieczorowe. Oczywiście nie będzie to stylizacja czysto gwiezdna, ale w należyty sposób podkreśli i podbije ten Ethereal w urodzie jego posiadaczki.
Dobór perfum może podbić stylizację pod dany Ethereal lub ją osłabić, jeżeli wybrany zapach będzie związany z innym Etherealem.
Dominujący w urodzie Gwiezdny Ethereal, podobnie jak Różany, jest związany z wysokim stopniem atrakcyjności i fotogenicznością. Zobowiązuje on jego posiadaczki do stosowania starannego makijażu i nienagannej fryzury. Gwiezdne twarze nie lubią wiatru we włosach i braku makijażu. Tu stawia się na wyrazistość rodem z Theatrical Romantic oraz na dopracowany styl. Jak widnieje powyżej, styl ten może być całkiem komfortowy i zupełnie codzienny. Sprawdzi się on głównie w okresie jesienno-zimowym. Wiosna i lato to nie jego czas.
W gwiezdnych stylizacjach stawiamy na głębię, nigdy na kontrasty. Oczywiście, jak w przypadku każdego innego Ethereala, najważniejsze są konkretne kolory. Rzekome uniwersalne zastosowanie całej palety dla jakiegokolwiek typu kolorystyczego nie ma niczego wspólnego z typologią Ethereal. Mija się również z prawdą o sensownym dobieraniu właściwych kolorów.
Gwiezdna biżuteria koniecznie powinna być zdobiona kamieniami takimi jak: szafiry, rubiny, granaty, szmaragdy, noc Kairu. Jak w przypadku każdego Ethereala, kamenie naturalne można zastąpić sztucznymi. Najlepsza będzie biżuteria średniej wielkości. Na co dzień sprawdzi się też całkiem drobna. Wielkość biżuterii należy dostosować do okazji oraz własnych gabarytów. Najważniejszym elementem gwiezdnej biżuterii są kolczyki.
W makijażu główną rolę odgrywa kreska malowana czarnym eyelinerem (opcjonalnie kredką). Czerwona szminka pojawia się tu jako opcja dodatkowa i nawiązanie do makijażu Theatrical Romantic.
Gwiezdne fryzury powinny bazować na rozpuszczonych, dłuższych włosach (minimalna długość sięga ramion) bez grzywki. Kobiece fale i delikatne loki to kolejna domena Gwiezdnego. Włosy nie mogą być zbyt długie. Pukle sięgające pasa nie są już fryzurą stricte pod Gwiezdny. Wraz z taką długością pojawia się wpływ np. Baśniowego, który lubi ekstrema. Mocno długie włosy to również Bezkresny i Słowiański.
Styl Gwiezdnego Ethereala osiąga najwyższy poziom kompatybilności ze stylem Theatrical Romantic. Jako gwiazda drugoplanowa pojawia się przy typach Romantic i Soft Dramatic.
Gwiezdny, podobnie jak każdy inny Ethereal, może wystąpić przy dowolnej etherealowej konfiguracji i przy dowolnym typie Kibbe. Jednak faktem jest, że mocny Gwiezdny upodobał sobie typy urody z przewagą Yin oraz typy urody z wyrazistą i ciemną kolorystyką własną.
Najbardziej charakterystyczne elementy gwiezdnego stylu zostały wymienione poniżej.
Poszczególne elementy stylu należy dostosować do cech urody oraz do całej etherealowej konfiguracji.
Gwiezdny, jak i wszystkie pozostałe Ethereale, może funkcjonować jako niezależny element składający się na nasz typ urody. Wówczas mówimy o etherealowym typie urody. Omijamy typologię Kibbe oraz klasyczną analizę kolorystyczną.
Powyższa lista przedstawia cechy urody, za które odpowiedzialny jest Gwiezdny Ethereal w swojej czystej formie. Należy pamiętać o tym, że to jak ostatecznie wyglądamy, jest wypadkową kilku Ethereali.
Bardzo mocny połysk to wpływ Iskrzącego Ethereala.
Laurel TR
Jestem absolutnie zachwycona nowymi opisami ethereali <3 Komentarz zostawiam pod Gwiezdnym, ponieważ czuję go w pełni, nie bez powodu – to pierwszy ethereal w moim zestawieniu 🙂 Jednakże cała typologia jest przepiękna, cudowna i godna pełnego zapoznania się z nią.
Olga Brylińska
Dziękuję, Laurel <3
Gwiezdny jest bardzo Twój 🙂
M.
Teraz jak rozumiem na czym polega Gwiezdna uroda, to lepiej widzę różnice między Gwiezdnym a Karmazynowym. Obydwa odzwierciedlają nocną estetykę, kojarzą się z zimowymi typami kolorystycznymi, tylko Gwiezdny jest pozbawiony dramatycznej ostrości mimo że uroda jego przedstawicielek jest dosyć kontrastowa. No i Gwiezdny to bardziej yin, a Karmazynowy bardziej yang i coś bardziej mrocznego, wampirzego, gotyckiego. Gwiezdny to jak rozumiem, Boże Narodzenie i ogólna łatwość ubrania się odświętnie, wieczorowo? Mam też pytanie odnośnie Gwiezdnego makijażu: czy makijaż wieczorowy typu glamour (czasem mówią na to „Old Hollywood makeup”) to właśnie Gwiezdny?
Olga Brylińska
Old Hollywood makeup to bezwzględnie wyraziste usta w odcieniach czerwieni. Mamy makijaż w stylu TR.
Natomiast w Gwiezdnym usta mogą być w miarę naturalne, zaakcentowane tylko lekko. Tym samym czerwona szminka nie jest elementem niezbędnym.
Aga SG
Czy buty i torebki w Gwiezdnym są tylko czarne, czy także w innych gwiezdnych kolorach (granat, ciemnozielony)?
Dorkas SD
Olgo, jak tu pięknie się zmieniło, to chyba ethereale na pierwszym miejscu wniosły taką bardzo fajną, ożywczą energię ? A ja chciałam dopytać o kolor ciemnozielony, na zdjęciach jest ale w opisie już go nie widzę?
Olga Brylińska
Dziękuję <3
Przysięgłabym, że był. Widać, Ethereale żyją własnym życiem i psocą, kiedy nie widzę 😉
Kinia SD KarE+(WE)+KE+GE+SE/DW
Ostatnio na Pintereście wyskoczyło mi takie zdjęcie Monici Belluci, i chyba wychodzi na to, że Gwiezdny nie lubi opalenizny ? mimo ciemnych włosów coś tu nie pasuje… sama mocniej się opaliłam (nieintencjonalnie) w te wakacje, no i efekt mi się nie podobał, ten mniejszy kontrast… Już pomijając fakt, że opalam się na czerwono, a ładniejsza opalenizna pojawia się po jakimś czasie ?
https://i.pinimg.com/564x/25/a8/29/25a82986ece6b926c9850708536f5284.jpg
https://drive.google.com/file/d/1jbjN4-gJMzPUWBkNhwb-bbGs5lCD2E24/view?usp=sharing
Dorkas SD/DW (GE+KrE+ME+KE+RE+KarE)
Kinia, też mnie zastanawiała kwestia opalenizny, u Monici rzeczywiście uroku jej nie dodaje szczególnie w połączeniu z grzywką która także jej nie pasuje.. Być może potrzebny jest tutaj jakiś dodatkowy E, jak energetyczny, słoneczny czy mahoniowy? Też mam gwiezdny na pierwszym miejscu ale z jakiegoś powodu opalenizna bardzo mi pasuje, może gdzieś tam na dnie duszy czai się we mnie jakaś odrobina energetycznego bo uwielbiam, szczególnie latem właśnie do opalonej skóry a może to jednak mahoń?
Moderator Jonathan
Monica ma też lodowaty Alabaster a ten raczej nie lubi się z opalenizną 😉
Gwiezdny mało mi się kojarzy z opalenizną ale mogę się mylić.
Ciekaw jestem czy Ethereale lubiące się z opalenizną mogą dawać jej różne odcienie, np. Mahoniowy bardziej czekoladowy, Królewski bardziej gold itd.
Avarati FG
A Słoneczko i opalenizna? W końcu Słoneczny! 😉
Dla mnie nr jeden to Mahoniowy, jeśli chodzi o opalanie się… w końcu dziewczyny lubią brąz. Wietrzny… to też mógłby być taki Ethereal, twarz smagana słońcem i wiatrem 😉 .
Kasia DC
Ja mam Słoneczny i opalam się ładnie na kolor złoty, dużo osób mi mówi, że bardzo dobrze wyglądam z opalenizną. Mam też piegi. Co ciekawe jestem Czystą Zimną i normalnie potrafię być biała jak śnieg ( mam też dodatkowy Etheral Albastrowy).
Aga SG
U mnie opalenizna znacznie zmniejsza Alabastrowosc w odbiorze ? (AE mam na 1 miejscu) opalam się na delikatną oliwkę, mam też piegi, i faktycznie kontrast wtedy jest mniejszy, ale lubię siebie także w tej odsłonie. Wydaje mi się, że w moim przypadku pogłębia to Gwiezdny, albo jeśli nie gwiezdny, to nie wiem, może Basniowy?
Lifen TR
Jeśli Alabaster nie lubi się z opalenizną, to by wyjaśniało, dlaczego moja skóra nie łapie słońca ;P Też mam wrażenie, że Monice lepiej bez opalenizny, rysy jakoś się rozmywają, no i ta grzywka, niepotrzebna jej zupełnie. Chociaż jak grała Kleopatrę to była opalona i wyglądała spoko, tyle że miała do tego mocniejszy makijaż 😀
A kto będzie wyglądał dobrze z modnymi od jakiegoś czasu piegami? Iskrzące osoby?
Moderator Jonathan
Lifen, nie wiem jak z naturalnymi piegami ale takie domalowane kojarzą mi się Baśniowo, zwłaszcza malowane pod charakteryzacje albo efekt a’la zwierzątko.
Arwena IE GE FE
Lifen, jak bylam mlodsza mialam piegi, teraz się mocno filtruję, więc nie wychodzą już. Ale wg mnie to atrybut IE.
Lifen TR
To może naturalne piegi – Iskrzący, a domalowane Baśniowy? Brałam pod uwagę też Różany, ale do niego bardziej mi pasują pieprzyki na policzku, coś w tym rodzaju: https://i.pinimg.com/originals/e0/21/aa/e021aaae9d5796ffaf83b34be49633a1.jpg
Katana SN + Królowa (DA)
Do opalenizny dorzuciłabym też Bezkresny 🙂
Kinia SD KARE+(WE)+KE+GE+SE/DW
Naturalne piegi to też Słoneczny 😉 mam go nisko, a Gwiezdny odpowiada u mnie za odcień karnacji – pewnie dlatego moja skóra nie lubi się z opalenizną 🙂 tak teraz pomyślałam, że Karmazyn też nie przepada za opaloną skórą – na kolażach dominują raczej jasne karnacje 😉
Neptunka FG
U mnie za kolorystkę odpowiada najbardziej Mahoń (DA) ale nie opalam się ładnie. Moja skóra ma odcień śniady ale jest dość jasna i opalenizna jeśli już się pojawi, to jest delikatna i czerwonawa – nie lubię tego efektu. Najbardziej opalenizna chyba pasuje typom letnim i niektórym wiosnom. Wydaje mi się że opalenizna ładnie będzie współgrać z silnym Bezkresnym. Aczkolwiek myślę, że o tym czy opalenizna nam pasuje czy nie bardziej decyduje ogólna kombinacja niż jakiś pojedynczy ethereal.
Moderator lothlorien
Bezkresny przyszedł mi na myśl jako najbardziej oczywisty w związku z opalenizną 🙂 Choć w wielu przypadkach na pewno będzie decydować indywidualna kombinacja E.
Mimo to, ja lubię się opalić latem, tyle że moja opalenizna jest jasna w porównaniu z innymi, więc wszystko gra.
Pati
Jestem typem letnim, raczej nie opalam się nigdy, a jeśli już gdzieś słońce mnie złapie to nie wygląda to dobrze ?Nie mam alabastrowego ale nawet odrobina brązu choćby w postaci bronzera razi po oczach ?Nawet Słoneczny, który mam wysoko, nie chce mi nadać złocistej poświaty.
Arwena IE GE FE
Ja jak to Wiosna zawsze mialam bardzo jasną, przejrzystą karnację. Teraz po 40 tce widzę, że lekko żółknę. Opalam się na czerwono, bardzo duzo czasu zajmuje lekkie ozłocenie, więc…. się nie opalam.
Typ kolorystyczny pochodzi z IE, ale IE kojarzy mi się z lekką opalenizną. Więc może faktycznie GE?
Eryka
Kojarzycie kogoś naprawdę mocno Gwiezdnego, kto nie miałby brązowych oczu i ciemnych włosów?
Moderator lothlorien
Wydaje mi się, że dosyć ciężko o mocny GE przy jasnej kolorystyce oczu i włosów jednocześnie. I myślę, że większość osób z GE niekorzystnie będzie wyglądać w jasnych włosach. Mam wrażenie, że to dosyć specyficzny Ethereal pod tym względem, ale mogę się mylić.
Jeśli chodzi o same włosy, przypomniała mi się Leighton Meester, który chyba ma GE (czy mocny, nie wiem) i naturalnie jasny kolor włosów – ale to ciemne włosy nadają jej tej głębi: https://i.insider.com/59aed79d52c0803e008b4b45?width=700&format=jpeg&auto=webp Tyle że ma też oczywiście brązowe oczy.
Rodotka
Eryko, Loth, ja z kolei kojarzę jedną Panią z mocnym Gwiezdnym i niebieskimi oczami, ale włosy naturalne ma raczej naturalnie ciemne, choć występowała też w wersji rozjaśnionej – mam na myśli Alison Brie:
https://s3.r29static.com/bin/entry/ca7/340×408,85/2210471/image.webp
Rodotka
Jeszcze kojarzę z Gwiezdnym (choć na mój gust, jego moc przykrywa Alabaster) i niebieskimi oczami Kat Dennings – teraz tez raczej brunetka, ale za młodu chyba urocza blondynka 🙂
https://www4.pictures.zimbio.com/mp/F1NTCxVfFYMx.jpg
Sorry, nie wiem czy coś pomogłam xD
Eloise
Rosamund Pike kojarzy mi się mocno Gwiezdnie a ma blond włosy i niebieskie oczy. Może to ten trop?
MI
Eloise, w Rosamund Pike widzę całe „tony” alabastrowego, widzę też francuski i chyba kryształ. Wg mnie, dobrze wygląda w czerni, ale nie wiem, jaki entheral za tym stoi- może właśnie gwiezdny. Bardzo podobała mi się w filmie „O wszystko zadbam”, postać grana przez nią współgrała z jej chłodną alabastrową urodą.
Eloise
Mi, cytując Etherealowe diagnozy: Rosamund Pike – Classic – Świetlisty + Kryształowy + Francuski + Różany + Gwiezdny. Alabastrowego brak 🙂
Moderator lothlorien
Też początkowo pomyślałam o Rosamund, ale chodziło o mocny Gwiezdny, a nie wiem szczerze mówiąc czy u niej tak jest, czy po prostu z okazji GE pasuje jej czerń 🙂 Ja widzę w niej najbardziej Kryształ, ale może idę na skróty i zwodzi mnie właśnie jej kolorystyka.
MI
Eloise , o, faktycznie! Nie wiem jak Ty, ale widzę w jej twarzy taki chłód, dystans, niedostępność oraz to, że dobrze wg mnie jest jej w białym, ale takim wydaniu bardziej miękkim- stąd ten alabastrowy.
Arwena
Ja 🙂 Oczy mam zielono-piwne, co może podchodzić pod brąz, ale włosy takie z pogranicza ciemnego blondu i jasnego brązu, przy czym Olga podpowiadała, żeby jednak iść w bardziej złote odcienie. U mnie macza palce drugi wiodący Ethereal czyli IE, jednak zawsze Olga zaznaczała, że GE jest najbardziej widoczny w mojej twarzy.
Yen
Mam przykład osoby, której naturalna kolorystyka jest ciemna, ale wizerunek który służy jej, to blond fale o długości nieprzepisowej… i niekoniecznie ułożone retro- hollywoodzko. Shakira ma mocny Gwiezdny, ale rozkwita w rozjaśnionej kolorystyce, a jej Gwiezdny na tym nie traci.
Co o tym przykładzie sądzicie?
Moderator lothlorien
Fajny przykład 🙂 Moja teoria o ciemniejszych włosach dla osób z GE legła trochę w gruzach XD Jak widać, indywidualna kwestia.
Zwróciłam jeszcze uwagę przy Rosamund i Shakirze, że one obie mają ciemne oczy. Rosamund ma szare czy niebieskie oczy, ale są ciemne, na zdjęciach wydają się czasami aż brązowe. Więc ostatecznie myślę, że głębia jest dosyć spora nawet przy jasnych włosach. A wiadomo, to służy Gwiezdnemu. Choć już Leighton ze swoimi brązowymi oczami i jasnymi włosami wygląda bardzo słabo wg mnie.
Dla porównania, ja mam w miarę mocny GE przy kolorystyce własnej Soft Summer i jasnoniebieskich oczach, ciemnych włosach. Całe blond włosy są u mnie okropne, bardzo jestem wtedy wyprana, brak głębi gdziekolwiek. Być może przy kolorystyce DW, większym kontraście, byłoby właśnie jak np. u Rosamund i blond byłby ok, szczególnie, że też mam Kryształowy.
Eryka
Zaskoczyłaś mnie z Shakirą, nie kojarzy mi się Gwiezdnie tylko Syrenio-Bezkreśnie z tymi blond falami, złotawą karnacją i nonszalanckim stylem. Ciężko też znaleźć jakieś Gwiezdne stylizacje, ona raczej celuje w bardziej młodzieżowo-plażowe klimaty. Widzę dwie Gwiezdne suknie, w których wygląda bardzo ładnie:
https://pyxis.nymag.com/v1/imgs/3b2/ee8/60b51fd986485f7275bf22c03fc31e42d0-10-shakiralotd.rvertical.w330.jpg
Tu chyba z domieszką hiszpańskiego Energetycznego.
https://hips.hearstapps.com/elleuk.cdnds.net/17/05/gettyimages-82395802.jpg
Tu też domieszka czegoś, ten młodzieżowy pasek odejmuje elegancji – bardzo w stylu Shakiry!
Ona raczej unika Gwiezdnego, a że styl ma spójny, ciężko coś znaleźć. W sumie ją rozumiem, jak ma się sprzeczne Ethereale, a chce mieć spójny wizerunek, trzeba z czegoś rezygnować, a ona przede wszystkim rezygnuje z głębi na rzecz niskiej kontrastowości przez rozjaśnianie włosów. Dobór ubrań jest logiczną konsekwencją farbowania.
No nic, i tak jako ciemnooka Latynoska nie może być dla mnie Gwiezdną inspiracją 😀
Rodotka
Keri Russell też ma „niestandardową” kolorystykę, a gwiezdny w pakiecie. Teraz już bardziej po ciemniej stronie mocy, ale chyba wielu ją pamięta jako blondynkę z burzą loków z serialu Felicity:
https://www.looper.com/img/gallery/whatever-happened-to-the-cast-of-felicity/keri-russell-felicity-porter-1649789926.webp
Moderator lothlorien
Eryko, szukasz nowych gwiezdnych inspiracji? Myślałam, że GE masz już spokojnie opracowany 😀
Eryka
GE mam opracowany najlepiej ze wszystkich Ethereali i dlatego nad nim rozmyślam w swoim kontekście. Nie mam za grosz Gwiezdnej kolorystyki i zastanawiam się, jak to wygląda dla postronnego obserwatora 😀
Moderator lothlorien
Rozumiem. 😀 Też nie mam takiej kolorystyki, jeśli mowa o typie urody. Ale GE nie kojarzy mi się w ogóle z południową urodą, prędzej z Królewną Śnieżką 🙂
Postronni obserwatorzy to zawsze dla mnie fascynująca sprawa (u mnie głównie rodzina, znajomi czy nieznajomi nie komentują mojego wyglądu). Mało kto potrafi spojrzeć poza swoje własne upodobania. Np. słyszę komentarze, że czerń mi pasuje, ale jednocześnie dostaje mi się, że noszę jej za dużo XD
I dodatkowo konsekwencja w stylu rzadko jest doceniana, raczej jest coś typu: „znów bluzka w tym kolorze?”, „przecież masz już podobny top”.
Eryka
Słyszałam jako nastolatka, że się postarzam, bo wplatałam sporo elementów GE do codziennej garderoby. Po prostu nie ubierałam się modnie, ale to był ciągle nastoletni styl. Po latach to widać 😀
Dla mnie jakoś bardziej satysfakcjonujące jest patrzenie na czysty GE u kobiet z południa. Taka Bellucci w czarnej sukience, ciemne włosy, oczy, ciemny strój, wszystko wygląda naturalnie. U przeciętnej Polki, nawet z mocnym GE, będzie to nosiło znamiona chęci wyróżniania się. Przykład z Twojego życia z czernią jest chyba znany każdej osobie, która ma dużo rzeczy w tym kolorze 😀
Moderator lothlorien
Mało oglądam kobiet z południa, bo nie moja kolorystyka, więc aż tak mnie nie interesują, ale zdecydowanie jest coś w tym co piszesz, przyjemnie jest mi np. popatrzeć na Hiszpański EE u kobiety o właśnie takiej południowej/hiszpańskiej urodzie. Tyle że GE mi się inaczej kojarzył.
Też jeśli chodzi o samą czerń, to mimo że mi pasuje, to wydaje mi się, że nie wygląda tak samo jak u zimowych typów urody, u których mam wrażenie jest to druga skóra, której nawet nie zauważam.
Co do wyróżniania się, jednocześnie zastanawiam się, czy nie jest to dodatkowo kwestia tego, że mało się w Polsce „stroimy” w ten sposób i staramy o elegancję, a nawet lekki glam. Z mojej ograniczonej perspektywy, króluje casual i czasami aż mi dziwnie założyć spódnicę lub sukienkę, czy postarać się bardziej. GE w takim klimacie wyróżnia się niezależnie od urody. 😀
Eryka
Powinnam była to doprecyzować, najbardziej z GE kojarzą mi się Włochy. Tak archetypicznie, bo Włoszki lubią też casual typu WE czy FE.
To racja. Parę lat temu więcej interesowałam się modą i rzucało mi się wtedy w oczy, że ile razy różne blogi omawiały bardziej kobiece style, ewidentnie dobre dla typów po stronie yin, komentatorki jednoznacznie odrzucały je jako przesadne i nastawione na przyciąganie męskiej uwagi, bo odkrywanie dekoltu jest wulgarne itd. Jako społeczeństwo mamy też większą „tolerancję” na casualowe odsłanianie całych nóg niż eleganckie dopasowane kobiece sukienki, które więcej zakrywają niż odkrywają. Tylko choćbym się niesamowicie starała, mój GE lepiej reaguje nawet na minimalną elegancję niż neutralny, uporządkowany casual 😀
Moderator lothlorien
Jasne, o Włoszkach też myślałam w ten sposób 😀
U mnie też wchodzi w grę wysoki albo średni poziom elegancji XD Ach, obecna moda i styl kiedy jest się yinowym typem… temat rzeka. Bardzo mnie to interesuje ostatnio, choć niestety nie znalazłam jeszcze dla siebie żadnych konkretnych inspiracji, blogerek, influencerek, celebrytek. Ale chyba każdemu z tym ciężko.
Moderator Jonathan
A co powiesz o Anicie Sokolowskiej? Ma Gwiezdny z jasnymi E (oprocz Francuza)? Nie jest to blondynka ale Wloszka tez nie xD
W blondzie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/54/Sokolowska_Anita.jpg
Ciekawy temat – zgadzam sie, ze w Polsce podkreslanie 'egzotycznych’ E bedzie wygladalo na chec wyrozniania sie (zwlaszcza jesli ktos ma Wietrzny, Ksiezycowy itd), bo takie E beda raczej wymagaly wiecej wkladu niz na osobie, ktora ma odgornie ciemniejsza kolorystyke/karnacje.
Eloise
Jonathanie, tak, o tak. Jeżeli ma się jakiś południowy Ethereal typu Gwiezdny, Hiszpański, Królewski czy o zgrozo Mahoniowy to nie ma lekko XD Widzę po sobie, kiedy ubiorę się pod ME czuję się fajnie i w swojej skórze, chociaż czasami potrafi mnie skubaniec przydusić swoim ciężarem niczym 🐘 i po reakcjach otoczenia dostrzegam, że jestem hmmm, niestandardowa 😉 odstrojona. A płaszcz Królowej, ot taką klasyczną dyplomatkę w barokowe zawijasy noszę od święta chociaż go lubię bardzo bo naprawdę potrafi zrobić mi cały outfit, zakładam tylko odpowiednie buty i torbę i mam co chcę.
Moderator Jonathan
Super Eloise! Fajnie uczucie co nie? 😀 To prawda, też mam tak z pewnymi rzeczami, zwłaszcza jak to są jakieś klasyki.
Ja mieszkam w takim miejscu, że często mój Królewski robi się latte xD
Eryko, fajnie, że udało mi się trafić 🙂 W PL chyba ogólnie dominuje styl Yang?
Laurel, no właśnie 😉
Eryka
Dziękuję, Jonathanie, Anita Sokołowska to świetny przykład!
Z południowych Ethereali Gwiezdny jest mimo wszystko najbardziej swojski, przyjazny i łatwo go zaadaptować 😀 bycie po stronie yin jest większym utrapieniem.
Laurel
Jako osoba z dominującym Gwiezdnym i Energetycznym Hiszpańskim w pakiecie czuję się wywołana do odpowiedzi 😀
Po 4 latach od konsultacji u Olgi wydaje się, że mam już ustrukturyzowany styl dopasowany do mojego typu i ethereali, chociaż cały czas odkrywam coś nowego 🙂
Bardzo często chodzę w czarnych ubraniach (czasami nawet all black) i nie uważam, żebym była przebrana. Wręcz przeciwnie – w innej kolorystyce, innych niepasujących do mnie wzorach – czułabym się nieubrana 🙂 Myślę, że po prostu większość z osób nieznających tematyki ethereali i kibbe po prostu uważa, że wszyscy powinni wyglądać jednakowo, czyli – modny jest casual, wszyscy powinni ubierać się w tym stylu. Ja coraz częściej uświadamiam ludzi, że należy nosić to, w czym nam indywidualnie jest dobrze, a nie iść za tłumem. Zresztą, przy odrobinie chęci można połączyć to co jest obecnie modne, z tym co nam osobiście pasuje 🙂
Zgadzam się również z Jonathanem, że przy innych delikatniejszych E w naszej konfiguracji, podkreślanie tego mocniejszego E, bardziej „widocznego” będzie wyglądało na chęć wyróżnienia się. Ale przecież o to chodzi – żeby pokazywać to, co jest w nas najlepsze i najpiękniejsze 🙂
luci
Shakira, zdaje się, nie za bardzo używa Gwiezdnego. Widocznie ktoś doszedł do wniosku, że podkreślanie innych pierwiastków da oryginalniejszy efekt. Warto jednak sprawdzić sobie w grafice hasło : Shakira brunete hair. Jest sporo jej zdjęć z młodości. Bardzo mi się podobałała w naturalnych włosach.
Nie do końca wiem, jak to możliwe, ale na mnie czerń wyglądała naturalnie nawet gdy byłam dzieckiem i miałam całkiem jasne włosy. Za to pastele, które stereotypowo powinny pasować, wyglądały biednie. Wydaje mi się, że wpływ ciemnych pierwiastków nie musi manifestować się w sposób dosłowny (choć często tak jest) ale może kryć się w zjawiskach słabiej uchwytnych np w poziomie kontrastu między oczami a skórą, albo w obecności w karnacji mocnego pigmentu, którego na pierwszy rzut oka nie widać.
Eryka
U mnie czerń wygląda super, zresztą jak większość kolorów. Muszę łączyć je mądrze i nie wykorzystywać zbyt wielu na raz, ale poza tym jestem w dobrej sytuacji. Tyle że polska kolorystyka z czernią daje inny efekt niż włoska kolorystyka, nawet jeśli obie uzasadnione są Gwiezdnym. Bo Polka będzie miała rozjaśniające Ethereale, Włoszka więcej ciemnych i sam ich Gwiezdny ma przez to inny wymiar.
Ale w zasadzie możemy to samo powiedzieć o R+GE i FG+GE i innych porównaniach odmiennych typów Kibbe.
luci
Mnie dopiero od pewnego czasu Gwiezdny kojarzy się włosko. Wcześniej łączyłam go bardziej z takim wyglądem jaki mają np. Alison Brie, Joan Collins, Elizabeth Taylor. Na własny użytek nazywałam to: szafirowa uroda. Zdaje się, że wszystkie te osoby mają jasne oczy. Pomyślałam, że może GE często występuje u Włoszek (co nie oznacza, że włoska uroda jest jego synonimem) i że rzeczywiście efekt jest inny niż u kobiety z północy. Swoją drogą twarze z kolażu nie wydają mi się szczególnie włoskie.
Arwena
Ja czerni nie noszę w ogóle, bardzo źle na mnie wygląda. Mój gwiezdny to zieleń ciemna i granat. Mam pozwolenie na odrobinę futerka lub koronki, ale wyłącznie do zimowych kurtek i mocno wieczorowych kreacji.
Neptunka
Mi tez Gwiezdny kojarzy się z mocno ciemnymi włosami i dość jasną skórą ale oliwkową.. Sporo twarzy na kolażu to twarze włoskich aktorek. Ale wyobrażam sobie też osoby z Gwiezdnym przy jaśniejszej kolorystyce choć osobę z silnym Gwiezdnym i jasnymi włosami trudno byłoby mi wymienić ale pewnie takiej osobie będą pasować ciemne koronki i gwiezdne kolory, i konkretne kroje tego ethereala.
Aga SG
Czytam Wasze wpisy i zaświtała mi taka myśl,- bo ja widzę Gwiezdny przede wszystkim „w oczach” – jak wygląda makijaż u Gwiezdnych osób, które mają jaśniejszą kolorystykę własną?
Sama mam Gwiezdny w kolorystyce i urodzie, więc rekomendowany dla tego Ethereala czarny eyeliner jest dla mnie normą. Ale jak to jest przy jaśniejszej urodzie?
Wiem oczywiście, że to kwestie indywidualne, ale z ciekawości zapytam obecne tu Gwiezdne dziewczyny, czy GE pozwala Wam na czarny eyeliner mimo jaśniejszych typów kolorystycznych czy np stosujecie swoją wersję czerni (grafit, granat, brąz) albo np kreskę cieniem zamiast eyelinera?
Arwena
Aga, mnie czerń szkodzi wszędzie, rownież w eyelinerze i tuszu. Mam jasną karnację, włosy naturalne z poziomu 6, oczy piwno-zielone, brwi i rzęsy dość ciemne ale nie czarne. Używam od zawsze brązowego tuszu oraz brązowego lub ciemnozielonego eyelinera, na mojej twarzy wyglądają i tak bardzo ciemno. Dobrze mi w graficznej kresce, żadne smoky nie wchodzą w grę. I zgadzam się z Tobą, że GE przede wszystkim widać w oczach i brwiach. Mamy je podobno magnetyzujące 😊
Moderator lothlorien
Brązowy eyeliner, kreska cieniem/kredką, albo brak kreski, po prostu cienie 🙂 U mnie raczej jest ważne, by oczy były ogólnie podkreślone, bo to daje głębię i podkreśla niejeden Ethereal. Kreska nie jest bardzo istotna, obejdę się też bez.
Ale np. kiedy zdarza mi się pogorszenie stanu cery, pojawiają się wypryski itd – w takich wypadkach często eyeliner wygląda słabo i postarza.
luci
Aga, mnie pasuje wyłącznie czarna kreska (raczej kredką niż eye-linerem) i czarny tusz do rzęs. Poza tym nie pasuje mi żaden inny kolor kreski do oczu.
Aga SG
Dziękuję Wam za odpowiedzi 🙂 Jako wspólny mianownik widzę wyraźnie, że kluczem jest podkreślenie głębi swoją wersją czerni. Brwi też odgrywają tutaj sporą rolę.
Eloise
Loth, ja też w sumie pojechałam na skróty, przypomniała mi się Rosamund i jej Gwiezdny po prostu 🙂 . Wydaje mi się, że jest dość wyraźny, np tu https://images.app.goo.gl/ZYktFZ2qHHkiihtp6 albo tu https://images.app.goo.gl/D5c48ZoBURJam5kj9 petarda 😍
tu może nie jest to stricte styl Gwiezdnego ( nie widać dołu) ale kolor się zgadza chociaż trochę podchodzi pod Syreni https://images.app.goo.gl/gphXGnSEVbFCQjN48. Nie wiem czy to tylko nie moje wyobrażenie czy ona rzeczywiście ma ten Gwiezdny „jakiś” 🙂
Eryka
Czad! Super przykład z Rosamund Pike. Dziękuję za wszystkie propozycje!
A kojarzycie jakieś przedstawicielki mocnego Gwiezdnego o jasnej karnacji i jasnych (niebrązowych) oczach z dowolnym kolorem włosów? Ogólnie zastanawiam się nad dziewczynami, które mają wyrazisty Gwiezdny, ale bez południowej urody, a zwłaszcza kolorystyki. Włosy łatwiej zafarbować niż zmieniać kolor karnacji czy oczu, więc niepotrzebnie od tego wyszłam w pierwszym pytaniu.
Rodotka
Tak, jak wspominałam, a pamiętam dobrze, że Olga zdiagnozowała Alison Brie jako TR z MOCNYM Gwiezdnym – ma niebieskie oczy i jasną karnację 🙂
Dokładnie fotki z tego eventu były wówczas dołączane:
https://cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2012/09/moss-brie/elisabeth-moss-alison-brie-gq-awards-06.jpg
https://cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2012/09/moss-brie/elisabeth-moss-alison-brie-gq-awards-07.jpg
Rodotka
I jeszcze dość świeża diagnoza – podaję bo Gwiezdny na pierwszym miejscu : Natalia Dyer – Theatrical Romantic (Gwiezdny, Różany, Karmazynowy) + Słowiański + Baśniowy
Poniżej dodaję fotkę jej rozjaśnionej wersji:
https://hellogiggles.com/wp-content/uploads/sites/7/2018/01/12/NataliaDyerCriticsChoicehair-2000.jpg?resize=500,759&quality=82&strip=all
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/natalia-dyer5-1509100680.jpg?crop=1xw:1xh;center,top&resize=980:*
i ciemniej:
https://i.pinimg.com/564x/09/e2/14/09e2148f71b8dd554871073926a1a2b5.jpg
https://www.glamour.pl/media/cache/default_view/uploads/media/default/0005/04/grzech-jej-nie-znac-czyli-jak-natalia-dyer-z-filmu-seks-to-nie-grzech-rozprawia-sie-z-zabobonami_403097.webp
Lifen TR
Zadziwiające, jak różnie postrzegamy te same osoby. Dla mnie Gwiezdny Rosamund Pike jest bardzo nieoczywisty, muszę się wysilić, żeby go dostrzec.
Przyszła mi jeszcze na myśl Scarlett Johansson. Zupełnie niegwiezdna kolorystyka, ale w rysach już całkiem wyraźny i przypuszczam że na sylwetkę u niej też na wpływ.
https://pin.it/7QzAeWo
https://pin.it/76oncuS
https://pin.it/5BFWxSh
https://pin.it/6N8Yhbq
luci
Dla mnie Rosamund ma np. całkiem gwiezdne oczy i kilka innych cech tego E np. dobrze wypada w koronkach oraz niekoniecznie źle w czerni, natomiast wydaje mi się, że to GE jest częściowo blokowany przez Świetlisty. Np. gwiezdne, ciemne włosy sprawiają, że jej twarz traci blask i kładą się na niej cienie. W „kole czasu” nosi ciemnoniebieskie/granatowe rzeczy, ma ciemne włosy, gwiezdną biżuterię. Jak na nią patrzę mam takie ambiwalentne poczucie, że te rzeczy do czegoś w niej pasują (nie są od czapy) ale jednocześnie potężnie jej szkodzą.
https://www.serialowa.pl/wpr/wp-content/uploads/2021/11/Kolo-Czasu-czolo-1-1.jpg
No fakt, jest jeszcze Scarlett. Mam wrażenie, że widuję ją od pewnego czasu w samych okropnych fryzurach i stylizacjach. Całkiem zapomniałam o jej GE. 😉
Abi SG FE, RE, BaE, KrolE, IE
Dla mnie ikona GE jest Elisabeth Taylor
Mary
Zapytam nieśmiało… Jakie są Wasze najogólniejsze, najbardziej uniwersalne, całościowe zasady dobrego wyglądu, poza wszelkim stylem? Byłoby cudownie, gdyby wypowiedziała się Olga, ale z pewnością każdy z nas wypracowuje własne zasady. Pamiętam stwierdzenie z GetTheLook, że niezależnie od własnych wymiarów należy się starać o jak największe wydłużenie optyczne nóg; Coco Chanel uważała, że najbardziej służy nam to, co wydłuża szyję oraz że trzeba znaleźć najlepszy dla siebie kolor. Czy jest to dla Was np. szczupłość sylwetki, zadbane włosy, paznokcie i obuwie, czy stosowność stroju? Może macie jakiegoś hopla, z którego nigdy nie rezygnujecie? Gładka cera, perfumy, biżuteria? Jeden kilogram za dużo (mnie na przykład) odbiera radość z całej reszty 😊
Agda
Jak dla mnie poza ogólnym zadbaniem fizycznym (zdrowe i świeże włosy, zadbane paznokcie itd.) to jest to spójność w stylizacji, żeby wszystko do siebie pasowało, a nie było zbieraniną przypadkowych elementów. Jak jestem ubrana spójnie to czuję się o niebo lepiej, nawet jeśli to jest poza moimi E, niż jak mam coś na sobie jakiś element zupełnie od czapy.
Arwena
U mnie makijaż. Mogę wyjść nieuczesana, w ciuchach może nieprzypadkowych, bo od diagnozy w 2016 nie mam już przypadkowych ubrań, ale powiedzmy bez jakiegoś namaszczenia w ubraniu, ale makijaż musi być – jednolita cera, odrobina różu i rzęsy to jest mój must have.
Co do stylu życia, to ćwiczenia przynajmniej 3 razy w tygodniu, bez tego czuję się nieszczęśliwa, poza tym kocham rower i łyżwy. Odżywiam się zdrowo od ponad 15 lat, mam skłonność do popadania w tym w przesadę. W wyglądzie mam bzika na punkcie harmonii i proporcji, podwinięte spodnie albo zbyt krótka o 2 cm bluzka potrafią sprawić, że nie wyjdę na czas z domu i potem pędzę. No i uwielbiam, gdy torebka pasuje mi do butów.
Kinia SD KarE+(WE)+KE+GE+SE/DW
Muszę mieć ogarniętą grzywkę, bez tego niw wyjdę z domu 😂 Mogę wyjść bez makijażu, w średnio ogarniętych ciuchach, ale grzywkę muszę mieć ładnie ułożoną 😂 Co prawda nieraz pogoda niweczy moje wysiłki, no ale trudno 😂
Avarati FG
Chyba nie mam jakiś większych wymagań, jeśli chodzi o ubiór, ukochany Wietrzny sprawia, że potrafię unieść sporo nonszalancji i nie muszę się gimnastykować szczególnie nad wyglądem. Mogę mieć dopasowaną lub luźną górę, krótszą, dłuższą bluzkę, ale warunek jest jeden – muszę mieć dopasowane lub nawet obcisłe spodnie, w luźnych czuję się jak kluska… i co mnie doprowadza do szaleństwa, to jak spodnie są na dole szerokie, irytuje mnie choćby jak się załamują na dole. Muszą być dopasowane w łydkach i kostce. Teraz jest moda na dzwony to nie ja, absolutnie. 😉 No i patrzę, żeby nie iść w monotonię, jeśli chodzi o kolory, co u mnie jest proste, bo mam zwariowaną szafę 🙂
Ale… nie mogę wyjść, kiedy włosy mi odmawiają posłuszeństwa. No wtedy to mnie szlag trafia, idę pod prysznic i myję je jeszcze raz 😀 No i makijaż, dobrze jednak czuję się, jak mam chociaż trochę delikatnego podkładu, pudru, różu lub/i zimnego bronzera i coś błyszczącego na powiekach. W matowych cieniach czuję się płaska i bez wyrazu. 😀 Trochę glamshopowego blasku potrzebuję i na co dzień, to chyba przez ten Iskrzący. 😀
Avarati FG
Kinia, wiem, co to za ból, bo sama miałam grzywkę, ale bez niej czuję się o wiele lepiej, wolność i swoboda, bo trzeba było ją prawie codziennie myć 😀
Iskra DC
Bardzo krótkie paznokcie. Ze wszelkiego innego zadbania o siebie mogę zrezygnować ale z tego nie. Muszę pzycinać co drugi/trzeci dzień, inaczej mnie irytują.
Jeśli idzie o ciuchy to wiem w czym wyglądam najlepiej ale notorycznie to ignoruję na korzyść wygody i funkcjonalności. Tylko w kolorach jestem konsekwentna – są zawsze z tych kilku „moich”, dozwolonych.
Kinia SD KarE+(WE)+KE+GE+SE/DW
No trzeba, ale testowałam już opcję bez grzywki – to nie jest to, no mooże curtain bangs, ale też nie do końca… No i problem się robi, jak chcę spiąć włosy … To już wolę myć grzywkę codziennie 😂
Rodotka
Avarati, ta potrzeba, aby spodnie miały obcisłe nogawki to wynik jakiegoś konkretnego ethereala, jak myślisz?
Avarati
Yyyyy… wietrzny? Rurki to element rockowego stylu, ale szybko zerkam na wytyczne dla Wietrznego i co widzę?
– wąskie dżinsy (slim, skinny)
– luźniejsze dżinsy ze zwężanymi dołem nogawkami
więc pasuje 😀
Kinia SD KarE+(WE)+KE+GE+SE/DW
Ha ha, ja też mam silną potrzebę rurek 😂 Choć ostatnio rozglądam się za spodniami wide leg (tylko żeby były ładnie dopasowane w talii i biodrach) 😂 Też myślę, że to sprawka Wietrznego, ewentualnie do spółki z Karmazynem 😜
Rodotka
U mnie, absolutnie każda stylizacja musi podkreślać odpowiednio talię. Wszystkiego innego mogę być niepewna, ale tego, że muszę ją mieć podkreśloną odpowiednio rozkloszowanym fasonem, albo fasonem (zwłaszcza dot. spodni) high waist, paper bag itp. lub/i w ostateczności paskiem jestem pewna niemalże w 100%. Dotyczy to również strojów sportowych 😉 i tu mój mąż zawsze obserwuje z podziwem moje poczynania i „wydziwiania” podczas wypadów na rower chociażby – bo dres musi być z wysokim stanem, bluza ze ściągaczem lub troczkami w talii, koszulka jeśli nawet szersza to z luźniejszą baskinką i tu wówczas pozwolę sobie na legginsy lub kolarzówki, bikini tylko z wysokim stanem itd. Inaczej czuję się jak w worku i w dodatku 10 kg cięższa, a przede wszystkim NIE JESTEM SOBĄ 🙂
Kinia SD KarE+(WE)+KE+GE+SE/DW
Mam tak samo! Też efekt worka i +10 kg 😂
Mary
Bardzo dziękuję za Wasze wypowiedzi nt. zasad wyglądu; zastanawiające, jak jesteśmy różne. Każda z nas zwraca uwagę na różne drobiazgi. Postrzegam wygląd jako część kultury – osobistej i w pewnym sensie społecznej, a nawet jako swego rodzaju sztukę czy artyzm. Jesteśmy materiałem we własnych rękach… Cały smak szeroko pojętego stylu polega, w moim odczuciu, na gustownym rozegraniu swojej fizjonomii. I tu tak ważne wydają mi się Ethereale, które są tak bardzo klarowne i jednocześnie tak bardzo intuicyjne. Zachwycam się osobami, które – znając czy nie znając typologii – serwują światu swoje dyskretne piękno.
Sandra
What should I analyze to discover my ethereals? There is a list that tells the characteristics of each ethereal type: star glowing eyes, etc.
Moderator Jonathan
Well.. 🙂 I think it can be hard to logically analyze Ethereals because terms like 'glowing eyes’ can be actually misleading and not really telling anything. For example, you can have glowing eyes because you are happy or emotional person.
I would start with excluding those you’re certain you don’t feel/have them. Then, I would actually try on different outfits, have fun with the process and observe how your body/appearance reacts to different Ethereal styles. Taking pictures of yourself helps a lot.
Sandra
Thanks
Moderator Jonathan
That’s because Ethereals have their own specific color(s) and its characteristics that may – for example darken, deepen, etc.
Each Etheral doesn’t have a lot of colors compared with palettes from „Color Analysis”, where you can custom almost every colour with different characteristics.
I hope this helps!
Silva
Ethereale są chyba tym brakujacym elementem ukladanki do zrozumienia swojej urody. jestem Soft Autumn i probowalam zrozumieć dlaczego całkiem dobrze mi w kolorach spoza mojej typowej palety, takich jak ciemnozielony, granat czy bordo, a nawet czarny, choć nie jest dla mnie idealna. a odkad zobaczyłam że mam trochę Gwiezdnego wszystko nabrało sensu 🙂
Eloise
Zabrakło mi kategorii, stąd zostawiam pytanie tutaj. Przeglądając różne strony internetowe trafiłam zupełnym przypadkiem na takie dwie rzeczy, które mnie zastanawiają, nie tyle o przeznaczenie bo zawsze jakieś by się znalazło 😏 ale : dla kogo to pod względem Typologii Ethereal? Mam pewien trop, no ale to tylko trop.
1. https://static.zara.net/photos///2024/V/0/1/p/2020/756/251/3/w/563/2020756251_1_1_1.jpg?ts=1701278503275
2. https://static.zara.net/photos///2024/V/0/1/p/8336/760/800/2/w/563/8336760800_1_1_1.jpg?ts=1701278501429
Pomieszanie z poplątaniem, chociaż wygląda interesująco 😏
Olga Brylińska
1. Baśniowy w kryształowym kolorze z haftem pod Królową. Bez tej rozpiski może być po prostu Baśniowy.
2. Baśniowy z Alabastrowym lub Baśniowy
Kibbe – FG (dla mogących nosić takie fasony)
Eloise
O kurcze. W sumie to powinnam po tylu latach przewidzieć, że jeżeli coś jest nietypowe to na bank okaże się Baśniowe 😀 znów cenna stylowa wskazówka dla mnie.
B.
Hmm…Baśniowy, Królewski i może Francuski?
Eloise
B., teraz mi przyszło do głowy, że ta druga marynarka to raczej Francusko – Baśniowa, może nawet Baśniowa Retro? Ta pierwsza jest poza moim zasięgiem poznawczym, odpuszczam.
DorkaS Sd/Dw
Coraz więcej ciepłych dni, no i zaczynają za mną chodzić sukienki, jakoś zimą mi z nimi nie po drodze 😏 czy taki kolor i fason to będzie Gwiezdny z księżycowym ?
1. https://static.zara.net/assets/public/efc5/2bb5/5ef54c0ebe25/035122832f90/02513750500-p/02513750500-p.jpg?ts=1707133448078&w=750, a ta druga to Mahoń, czy może raczej Baśniowa retro, tak mi się trochę kojarzy ?
2. https://static.zara.net/photos///2023/I/0/1/p/9176/278/330/2/w/1920/9176278330_2_3_1.jpg?ts=1697728861201
Olga Brylińska
1. Mahoniowy lub Księżycowy fason w kolorze np. Gwiezdnym
2. Baśniowy Retro podbity/ożywiony Różanym i Słowiańskim (lub zamiast tych dwóch Hiszpańskim Energetycznym)
DorkaS Sd/Dw
O, dziękuję Olgo 😀
Arwena
W tym sezonie szalenie modny jest burgund/bordo. Kolor o wielu twarzach i odciebiach. Jeśli chodzi o moje E, to mam go w Gwiezdnym, jednak ja ogólnie mało korzystam z tego E w stylu, raczej u mnie to Fe. Zastanawiam się, w jakiej postaci to bordo przemycic i jaki odcień bylby dla mnie – Cieplej Wiosny- korzystny. A jak u Was bordo w tym sezonie?
Mary
https://kameralna.com.pl/wp-content/uploads/2021/04/ciepla-wiosna.jpg
W palecie Ciepłej Wiosny jest burgund, ale nieco 'zabrązowiony’.
Avarati FG
Burgund jest kolorem bliskim mojemu sercu, kocham na niego patrzeć, ale troszkę boli mnie w środku, że nie pasuje mi aż tak bardzo, jakbym sobie tego życzyła. Moooże… spodnie, spódnica o tym kolorze? Albo buty, manicure? 😉
Ze względu na wybitnie chłodną i letnią kolorystykę lepszą opcją jest karmazynowa czerwień.
Mary
Być może każda Gwiezdna kreacja z Pinterestu, w oryginale czysto czerwona lub bordowa, sprawdziłaby się także w odcieniu ’ podciągniętym’ pod Twoją cerę? W sumie o „gwiezdności” chyba bardziej decyduje wytworny fason niż konkretny odcień. Albo też GE pozwala jego posiadaczkom odejść od swojej palety i prezentować się dobrze w kolorze spoza niej? (mnie się nie zgadza prawie żaden kolor, poza poczciwym granatem)
Arwena
Mary, pytanie, czy ten zabrązowiony odcień dalej będzie miał klimat Gwiezdnego E?
Olga Brylińska
Jeżeli w odcieniu będzie przeważał brąz, nie będzie to już Gwiezdny.
Żeby połączyć obecną modę, Twój Gwiezdny i jednocześnie trzymać się ciepłej strony palet, pozostaje Ci przetestować coś z palety Głębokiej lub Pełnej Jesieni. W tych paletach znajdziesz gwiezdne odcienie kolorów ogólnie nazywanych – bordowy i burgund.
Arwena
Dziękuję! Wiele lat przed analizą nosiłam i uwielbiałam brąz i nosiłam chętniekolory jesieni /wg podziały na 4 pory roku jeszcze z lat 90tych absolutnie nie wpisywalam się w wyobrażenie o wiośnie, najbliżejbyło mi do jesienie/, ale teraz patrząc na fotki widzę, że wyglądałam dość smutno. Chyba odpuszczę modę. W tym roku po latach powróciłam do czerni i o dziwo z ciemniejszymi włosami calkiem fajnie się w tym czuję.
Mirka
Olgo, mogłabyś powiedzieć jakie ma ethereale Taylor Swift? Widzę ją w „celebrytach’ jako Flamboyant Natural ale bez ethereali.
Olga Brylińska
Taylor Swift – Flamboyant Natural (Bezkresny, Królewski – Król, Wietrzny) + Słoneczny + Iskrzący + Syreni
Mirka
Dziękuję bardzo 🙂
MK.
Czy Geri ze Spice Girls posiada Gwiezdny? Widzę jego przebłyski w twarzy, szczególnie w oczach. Wydaje mi się Soft Gamine z wpływem Romantic.
W ogóle jestem bardzo ciekawa Ethereali i typów pozostałych Spicetek 🙂